Latest News

18SX - Betulkah Alat Memanjangkan Zakar Benar-Benar Panjangkan Zakar Anda?

18SX - Betulkah Alat Memanjangkan Zakar Benar-Benar Panjangkan Zakar Anda? 

Ini cerita 18SX. Kalau kekanak dibawah umur sila baca dengan dibwah pengawasan ibubapa atau penjaga anda untuk mendapatkan panduan dan tunjuk ajar.

 
Alat untuk memanjangkan zakar memang ada bersepah dipasaran. Ia amat popular terutamanya dipasarkan dilaman-laman web. Kenapa lebih mudah menjualnya di laman web adalah kerana majoriti manusia yang waras berasa segan silu jika orang dapat tahu dia melanggannya. Jadi dengan membeli melalui internet, tak ada sesiapa yang tahu jika dia sendiri yang menerima bungkusan pesanannya.

Mungkin ada di antara kita yang ada tergerak rasa hati mahu membeli alat memanjang dan membesarkan zakar. Tetapi pernahkah terlintas difikiran anda samada ia benar-benar berfungsi. Adakah sesiapa yang pernah mendedahkan kajian terhadap dirinya sendiri perubahan yang berlaku setelah digunakan.
Kalau tanya kepada si penjual sudah tentu belum habis bertanya dia akan menjawabnya, betuuuul, mujarab dan dijamin panjang, dijamin besar. Itu memanglah tugas dia berkata begitu, takkan dia nak kata tak atu pulak.
Bagi menjawab persoalan tersebut di atas. Terdapat kajian yang dilakukan secara terperinci terhadap beberapa alat pemanjang dan pembesar zakar. Kajian dilakukan kepada beberapa pengguna dengan memberikan mereka 3 jenis alat pemanjang zakar yang berbeza.
Sebelum digunakan zakar subjek akan diukur terlebih dahulu untuk mengenal pasti panjang asalnya. Selepas digunakan selama 3 bulan zakar subjek diukur sekali lagi untuk mendapatkan perubahan panjangnya atau saiznya. Mahukah anda tahu apakah keputusannya?...sudah tentu anda mahu bukan....kalau nak tahu bacalah kat sini.
Bagi mereka yang memang tak penyabar dan nak tahu juga dengan segera samada memang zakar akan meningkat panjangnya, ok! saya berikan jawapannya sekarang...YA...ia memang berkesan! 
Tetapi bagi mereka yang panjang zakarnya 7 inci waktu berehat...saya rasa tak payahlah beli alat tersebut.

Pam Zakar Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates