Latest News

Pam Besarkan Zakar : BATHMATE HYDROMAX X30




BATHMATE HYDROMAX X30

Kod Produk : BATH-X30 | Harga : Rm230
 Sekarang Hanya : RM210


Produk Besarkan Zakar : BATHMATE HYDROMAX X30

Pembesar Zakar No 1 Di UK

Tiada cara yang lebih mudah, selamat dan berkesan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar anda berbanding bathmate. Bathmate bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angin tetapi sebaliknya Bathmate menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat, tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar yang lain.

Rangkaian baru Hydromax Hydropumps memberikan pembesaran zakar ke tahap yang baru. Dengan menggunakan kuasa air (tidak udara) pam ini mewujudkan vakum yang selamat dan selesa di sekeliling zakar anda yang akan membolehkan anda untuk meningkatkan kedua-dua panjang dan juga ukur lilit zakar dalam hanya 15 minit setiap hari penggunaan, semua ini boleh dilakukan dalam privasi anda rumah ketika anda sedang mandi atau berehat di dalam bilik mandi.


Dengan memperkenalkan bahan-bahan baru telah dapat mewujudkan satu sistem penyedut getah yang unik, yang bukan sahaja lebih kuat dan lebih tahan lama tetapi juga memberi lebih fleksibel, membolehkan anda untuk membuat sedutan yang lebih besar dengan usaha yang kurang. Saiz getah dalaman juga meningkat dan bilangan convolutes dikurangkan memberikan anda banyak ruang untuk pengembangan kelebaran zakar meningkat
.
Zakar Lebih Besar, Lebih Mantap, Lebih Stamina Dengan Bathmate!
.
Bathmate adalah cara yang lebih selesa, mudah dan semulajadi untuk mendapatkan saiz zakar yang diingini. Anda boleh menggunakannya di tiub mandi, shower atau paip air.


.

Khasiat Hydromax X30 Full Set With Belt

  • Menambah kepanjangan zakar 1-3 inci
  • Menambah kelebaran zakar
  • Zakar lebih mantap
  • Menambah stamina seksual
  • Membesarkan kepala zakar
  • Hentikan pancutan pramatang
  • Mungkin membantu meluruskan zakar yang bengkok

——————————




Contoh Arahan Whatsapp / SMS
Muhammad Zukermi B Omar No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor RM230 10.00AM 05/01/17 BATH-X30

Pam Zakar Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Powered by Blogger.
Published By Gooyaabi Templates